wtorek, 29 grudnia 2015

Ręcznie zdobiony album

Dzień dobry :)
Chciałabym pokazać wam pierwszy album, który miałam okazję wykonać. Niestety był robiony na szybko, ponieważ baza albumowa uparcie nie chciała do mnie dotrzeć. Jednak siedzenie nad tym sprawiło mi sporo frajdy. Klient chciał format A4 w pionie i opisy. Jak to mówią: nasz klient - nasz pan. Ja osobiście wybrałabym poziomy album. Ale to już kwestia gustu :)



Jak już wspominałam, to moja pierwsza produkcja, także zdaję sobie sprawę, że nie jest idealnie. Od czegoś trzeba zacząć! :)


Tak wygląda okładka. Teraz trochę detali:


Na koniec kilka środkowych stron:






6 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się ręcznie robione albumy. Twój jest piękny!
    Urzekły mnie też śnieżynki z poprzedniego postu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej... jakie to śliczne. Naprawdę, jestem zachwycona! Jak ja bym chciała tak umieć. Najbardziej podobają mi się te zdobienia na brzegach zdjęć. Cudowne ♥
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Album prezentuje się bardzo pięknie. Biel sprawi, że jest elegancki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki świetny ; ) masz talent

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrałaś ładne papiery :)

    OdpowiedzUsuń