niedziela, 13 grudnia 2015

Świąteczne piosenki - moje TOP 3

Witam :) Święta coraz bliżej, w radio już od dawna można usłyszeć mnóstwo świątecznych piosenek. Mam kilka swoich ulubionych - do niektórych wracam co roku. Chciałabym podzielić się nimi z Wami :)


Na początek "All I want for Christmas is you" w wykonaniu My Chemical Romance. Kilka lat temu słuchałam rockowej muzyki i natknęłam się właśnie na to. Podoba mi się bardziej niż oryginał!



Teraz pora na coś spokojniejszego - "Jingle Bells" w wykonaniu Sugar + Hi-Lows. Tę piosenkę zasłyszałam podczas oglądania Pamiętników Wampirów! Już nie pamiętam, która to była seria... Dla wtajemniczonych: Pamiętam tylko, że Klaus był jeszcze w Mystic Falls, więc było to przed powstaniem serialu The Originals. Był to odcinek ze świętami w tle. Chyba jeszcze jakieś inne melodie tam się pojawiły, ale najbardziej do gustu przypadła mi właśnie ta :)


Train - Shake up Christmas - tą świąteczną piosenkę zna chyba większość z Was :) Trafiła do mojej świątecznej playlisty jakiś rok lub dwa lata temu.




Piszcie jakie wy świąteczne piosenki najbardziej lubicie! :)

Planuję jeszcze jeden świąteczny post - z ozdobami na choinkę. Na pewno pochwalę się Wam także wykonanym przeze mnie albumem. Tzn. ozdobionym przeze mnie :D Będzie to moje pierwsze starcie ze scrapbookingiem. Nie obiecuję jakichś ekstra efektów, bo nawet nie mam ozdobnych papierów do tego, ale z pewnością wstawię to, co mi wyszło :)


3 komentarze:

  1. Wersja My Chemical Romanse mi również podoba się bardziej niż oryginał :)
    Ja ze świątecznych piosenek lubię The Darkness - Christmas Time

    OdpowiedzUsuń
  2. całe szczęście, że nie ma Last Christmas.... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo nie, nawet gdybym zrobiła TOP 10 albo TOP 20 to by nie było :D

      Usuń